Underbara vecka

Efter några veckor hemma, som jag nu i efterhand kan säga var mindre muntra så åkte jag i tisdags neråt landet. Närmare bestämt till Ö-vik för EFS ungdomskonferens/läger Tejp. Förväntningarna var inte stora alls, var väldigt nära att stanna hemma. Men något fick mig att åka och det ångrar jag inte. Vilken vecka! Många trevliga människor med härliga återssenden. Bra och givande bibelstudier och möten. Under den etiopiske mannens predikan insåg jag igen varför jag är kristen, varför jag vill följa Jesus. Det finns ingen annan väg för mig. Så med ny energi är jag nu hemma igen, flyttpackar innan nya äventyr väntar nästa vecka. Då blir det fjällvandring med etiopien- och Glimåkravänner. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig med vännen. Jag ska komma förbi Ume nångång men först ska jag få ordning på mitt nya liv med arbete och dylikt ;) kramkram

2008-08-26 @ 18:29:52
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur går det med uppdateringarna här egentligen??? ;O) Kram

2008-08-27 @ 00:38:07
URL: http://emmabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0